1234___ Gaziantep iyim. Arkadaşlarım geldiğinde 1 hafta gezdirdim gene de bitmedi. Hayvanat bahçesi hava güzelse gidebilirsin ama bir gününü oraya ayırman lazım. Çok büyük bir yer. Orda yemek yiyecek yer yok. Sabah kalktınız katmerci Zekeriya ustaya gidin katmerli Bi kahvaltı yapın. Ordan hayvanat bahçesine geçip gezin. Dönüşte kalealtına gelip köşede ciğerci Mustafa var orda karışık kebap söyleyin. Sonra yorgun olmazsanız zincirli bedesten, bakırcılar çarşısı, elmacı pazarı gezin. Bunlar birbirine yakın yerler. Hemde baharat, bakır tarzı şeyler alabilirsin. Ordan çıktın eve git dinlen. Gece kelebek restaurant a gidin güzelll Bi kele paça için. Hayvanat bahçesine gitmek istemezseniz çünkü çok büyük çok yorucu oluyor. Dülük babaya gidin hem yakın hem güzel. Ayy eşim kafa dengi olsa kebaplık malzemeyi alır gelir size dülükte güzel bi mangal yakardık ayy bize de iyi olurduuu. Dur gene düşünim gideceğiniz yerleri yazayım. Müze gezmek isterseniz sayısız müze var Gaziantepte. Ama lütfen yiyin içinnnnn. Baklava çeşitlerini de cumba künefe iyi yapar. Ortaya Bi hasır söyleyin yiyin yada yok yok karışık porsiyon söyleyin sadece baklava yemeyin lütfen.. 🤣