1234___ hayvanat bahçesine üç dört defa gittim hepsinde de tamamını gezmiştim büyük ama bitmeyecek gibi değil sabiş yemek için köşk kebap yada bişiriciyi tavsiye ederim köşk uygun bişirici şaşalı ve pahalı dur katmerciyi de bulup yazıcam baya bi kuyruk beklemiştik ha sabah erken giderseniz de kahvaltıyı mutlaka forumun orada ki ciğerci Mustafa da yapın kavurma aşırı güzel oluyor