Kendincebiri Kızlar normal mi ? şok içindeyim resmen saat başı ya da 30 dk da bir kalkıyor emerken uykuya dalıyor ya da poposunu pışpışlıyorum normal mi ??
sedasnglr93 Kendincebiri bizimde yedi aylık çok uyanmaya başladı şaşkınım bundan önce böyle bir şey yoktu baktım ataktaymışız
anne-11 Kendincebiri bızımde öyle ne zaman düzelecek ya çıldırıcam sürekli meme meme artık göğüslerim sızlıyor
erdeminannesi12 Kendincebiri 7 ay 2 günlük benim oğlumda aynen o şekilde diş sıkıntımız var ondan olduğunu düşünüyorum umarım geçer zombi gibi dolaşıyorum artık 2 saat kesintisiz uyusa şükrediyorum
Momm12 7 ay 1 günlük Evet benim ki dün gece çok uyandı artık yalvardım uyu ne olur diye olsun geçecek sabret onların canı sağolsun böyle böyle büyüyecekler
Kendincebiri anne-11 evet benim de göğüslerim çok acıyor belim de yatak yüzü görmüyor 😵💫 ama sabah gülüp bana bakınca gece olan biten her şeyi unutuyorum 😜😅🤭ne diyelim canları sağolsun