Oykumlina_1 Kızlar 2 aylık kızım var burun tıkanıklığı çok yaşıyoruz. Serum fizyolojik kullanıyoruz ama açmıyor sizdede durumlar aynı mı ?
Tazeanneg Oykumlina_1 evet aynı canım 3 aylığız.. anne sütü damlatın bide doktorumuz önermişti o serumdan daha çok faydasını gördüm