Tazeanneg Yademmm24 biz 1 aylıkken emerken uyurdu o yüzden hep emmek isterdi normalde 2 saate bir diyince doktorumuz uyuyunca uyandırmaya calıştım
Haydinn Yademmm24 gündüz hiç saat tutmadım hep mememde idi desem yeridir gece de 3 saatte bir uyurken emzirirdim canım
PurpleTail Yademmm24 her istediğinde emziriyorum geceleri 2,5 saatte bir. Ama bazı akşamlar emme krizi yasıyoruz resmen 10dkda bir bile oluyor.
Yademmm24 Haydinn benimki gündüz uyurken uyandırdım mı emiyor gecede aynı şekilde uyanık kalıyor bazen 1-1.5 saat istiyor ama emmiyor emsede 2-3 dakika normal emme süresi de 5-6 dakika çok az geliyor bana
Yademmm24 Haydinn 38 günlük olduk 3380 gram doğdu şuan 4580 gram ebe ve doktorlar kilosu iyi diyor emme süresi bana da çok az geliyor