Hanımlar testim pozitif çıktı. Ben korona olduysam herkes olur diyorum dikkatli olun. 2 yıldır izole bir hayat yaşadım hamileliğimide eşim yoktu 9 ay evde oğlumla korunduk. Ama okullar açıldı malesef durumumuz bu o kadar dikkat ettim oğlum çift maskeli gitti yine geldi bizi buldu. 2 doz biontecliyim ilk başta geniz akıntısıyla başladı ertesi gün boğaz ertesi gün göğüste yanma olunca test verdim hemen nezle gibi başladı. Başımda ağrı var sizler nasıl atlattınız iki doz biontec olupta