Dilaraelisa Ayy çok geçmiş olsun. Oğlumda olmuştu evet saçla çıkıyordu ama bu kadar asla. Saç kıran gibi açılmış o kısım. Çokta geçmi kalmışsınız sanki son resimde alnında bile var. Ph derecesi 5.5 olan şampuanlardan alın hemen geçiriyor. Johnson baby de var. Sebamed dede var