Başlıktanda anlaşılacağı üzere bebeğim saat 18:00 ile 20:00 arası tarifsiz bir emme atağı yaşıyor. 1 ay 7 günlüğüz, genel olarak huzurlu bir bebek gündüz iki saatte bir emer, gazını her defasında çıkarırız. Ama noluyorsa son bir haftadır bu saatlerde emmenin sonu gelmiyor. Memeyi çektiğim an ağlıyor.Memenin üstünde kuş gibi çırpınıyor, değişik bebek sesleri çıkararak emiyor 😏 Sütüm de var kilo alımı gayet iyi nedendir tecrübeli anneler bir bilginiz var mı? Duygusal bir doyum mu yaşamak istiyor acaba?