Hanımlar doğum yapalı Tam 100 gün oldu dikiş yerlerimde 10 güne kadardır bir sorun yoktu fakat temizlik yaptım ettim derken kendimi yordum ara ara batmalar yaşadım suan çok sık oluyor bu batmalar idrarda da yanma hissediyorum enfeksiyon çıktı fakat yüksek değer olmadığından antibiyotik vermediler ? Böyle bir problemle karşılaşan oldu mu bu çok sık olan batmaların sebebi nedir ( doktora söyledim fakat acil doktoru oldugundan ultrasona vs göndermedi)