Valla ben tak çıkar işiyle uğraşmamak için joie nin arkalı önlü olan arabasını aldım. Ben 6. 7. Ayda kullanmaya başladığım için çok sıkıntı olmadı çokta memnunuz. Özellikle eşim. Tak çıkar olanı alsak kesin çıldırırdı 😃 ama Doğumdan itibaren kullanacaksa prego İbiza onun bi tık altı olan model de babyplus legend. Legend biraz daha bütçe dostu ibizaya göre