Sali aksami hic bisey yokken biranda ates basladi bizde, sabaha kadar yandi calpol verdim 4 saat arayla, dun doktora gittik oglen 3 gibi cunku 38.5 a kadar cikti.. Ama bana kalirsa sanki 40 ustu gibi sirtina gogsune dokununca resmen elim yaniyor.. Bogazlari kizarmis grip yani burun akintisi ve oksurukte var, hatta hizli pcr test yapildi hemen ne olur ne olmaz doye sukur NEGATIF.. ilac yazdi yine ilk kez bi antibiyotik Klamoks deniyoruz ve eger bugunde herhangi bir yan etki olmazsa yarin dolvene basliycaz bakalim artik icebilicekmi.. ama ne calpol nede antibiyotik atesi indirmiyo nedennn ??? Ilac etkisi gecmeye basladigi an aglama krizleri cocuk bianda ates icinde kaliyo, yine siyirmak uzereyim 3. Gun artik ayakta durcak dermanim kalmadi. O yuzden istiyorum ki basla biseyler deniyeyim 4 saatte 1 calpol veriyorum devamli gunah ya vucuda o kadar ilac yuklemek 😪😪 caresizlik cok zor gercekten baygin baygin bana baktikca icim daglaniyoo 😪😪😪