Mom166262 gelişimi geri demek için birçok açıdan değerlendirmek lazım. Fiziki açıdan geride demek için de boyu kilosu değil yürüyor mu merdiven çıkıyor mu geri geri yürüyor mu kule lego yapabiliyor mu gibi gibi değerlendirilir. Benim oğlum Mart da 5 yaşına girecek. Bakınca boyu kilosu 3 yaş gibi. Okula da gidiyor. Sınıfta arkadaşları içinde en minyon olanlardan. Hatta ilk okul gününde öğretmen yanlış sınıfa geldiğimizi sanmıştı 😁. Aradan birkaç gün geçti öğretmeni beni aradı. İlk gün ben ateşi biraz küçük gördüğüm için herhalde yanlış sınıfa geldiniz demiştim özür dilerim yanlış bişey düşünmenizi istemem dedi. Evet dedim oğlum biraz minyon bana çekmiş sorun değil dedim. Öğretmeni bende fark ettim. Ateş boy kilo olarak arkadaşları arasında daha küçük duruyor ama gelişim açısından arkadaşlarından açık ara önde dedi. İşi bilen bunu biliyor zaten de bilmeyen aaa bu çocuk büyümüyor geri kalmış diyor ya deli oluyorum. Ay birde patavatsız o kadar çok insan var ki. Bir anneye nasıl çocuğun büyümüyor gelişmiyor dersin. Öyle olsa bile denmez ki böyle. Bende bana baksana ben 47 kiloyum 30 yaşındayım 20 yaşında kız gibi duruyorum. Çocuğum bana çekmiş olabilir mi diyorum. O zaman dank ediyor da aaa evet deniliyor. Ama insan yine de sinir oluyor