Bebegim 6 aylik tadimlara 4.5 aylikken basladik tamamen ek gidaya baslamamiz 5.5 aylikken oldu. Simdi sabahlari 6 7 arasi uyaniyo gece zaten hep emiyo sabah uyaninca da emiyo 9 gbi kahvalti hazirliyorum bazen pankek gbi bazen omlet tarzi bazen de yumurta haslayip peynir avakadiyla karistiriyorum veriyorum o sekilde oglen 2 gbi mutlaka corba yapiyorum aksam da yatmasina 1 2 saat kala tok tutcak muhallebi tarzi meyveli seyler yapip veriyorum aralarda hep emiyo simdi sorularim sunlar :
1) verdigim ek gida miktari kavanoz mamalar var ya o kavanozlar kadar az mi cok mu veriyorum
2) ogun sikligi falan iyi mi boyle
Ay ne zormus bu ek gida meselesi hele ne corbasi yapsam derdi beni geriyo sanki donup dolasip ayni seyi veriyomusum gbi hissediyorum