Junge21 Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var doktor dedi kafa şekil bozukluğuna doğru gidiyor. Bu durumda olan var mı yada tavsiye verebilecek.
denizzzz95 Junge21 Şekil bozukluğu için doktorlar kask şeklinde bişi veriyorlar diye duymuştum tam bilmiyorum ama böyle bişi veriyorlardı
Uras0907 Junge21 Bununla ilgili bi doktor dinlemistim 6-9 ay arası düzenliyormuş. Düzelmeyen bebeklere kask takıyorlarmış. Daha 2 aylık yatış pozisyonuna dikkat ederek kendin düzeltmeye çalışabilirsin.