Pembekurdela olabilir tabi . Ama ben dün bir ıslak kek tarifi denedim. İlk kez yaptım. Mükemmel olmuş. Şimdi tekrar bulursam YouTube’dan paylaşayım videoyu. Bir daha yaparsan onu denersin. Sadece dikdörtgen değil kare borcama yapınca daha iyi olacakmış. Ölçüye göre dikdörtgen büyük geldi.