Annevebebegi Bebeğin kirki cikinca daha iyi oluyor herşey geçiyor deniyor doğrumu. Ben bu dönemde psikolojik olarak kendimi çok yordum neyi neden yapıyor hep kafama takıyorum korku endişe icindeyim gecicek mi bu durum tecrübeli anneler yazarsa sevinirim.
Mery28 Annevebebegi giriyor bende psikolojik çöküntüdeydim gündüz uyumazdı gece uyumazdı ama daha sonra gündüz uykuları basladı ve ben rahatladım. Bende inanmıyordum gireceğine ama girdi
Dereninannesi38 Annevebebegi ben ilk 40 gün her gün ağladım diyebilirim. Göğsümü tutmadı sağarak vermek Zorunda kaldım o bile çok Zor geliyordu bana. Geceleri tam uyudu derdik uyanırdı yarı uyur yarı uyanık beşik sallardık. Bende hiç geçmeyecek sanmıştım ama geçti çok şükür düzene giriyor ve birbirinizi daha iyi tanımış oluyorsunuz
Yusufsmom Üzülmenizi istemem ama değişen hiçbirşey olmuyor maalesef illaki değişenler vardır ama bizde hiç birşey değişmedi daha da huzursuz ağlak bir bebek oldu şimdi 6 aylık oldu çok çok zorlanıyorum umarım sizin bebişinizdeki hal geçici bir durumdur 🙏🏻
Minigimm1 Annevebebegi o zamanlar daha kolaydı sanki ya 20 aylık olacak akşama kadar canıma okuyor gece de uyusaya nerdeeee 😬 milyon kere uyanıyoruz
sheesyelllow Annevebebegi valla benim ilk bı hafta biraz zor geçti sonrası çok iyiydi inşallah 40 çıktıktan sonra bozulmaz dedim ama maalesef bozuldu daha da zorlasti 😁
Ayazinannesiseyda Annevebebegi gerçekten giriyor benim öyle oldu ne yemek yapıyordum ne bir şey acaba hayatım böyle mi dwvam edecek diye düşünüyordum. Annem evden gidince ya bebek uyanırsa ben ne yapacağım diyordum o kadar korkuyirdum bakmaya. Ama xok sukur kırkından sonra birbirinize alisiyorsunuz. Ben bol bol kucağıma aldım. Kokumu alsın diye hiç de kucak bağımlısı olmadı. Huysuz olunca birkac kaşık anason çayı içirdik gazına çok iyi geldi.
SedaMeyra Annevebebegi düzen denilen şey. Her bebegin kendine has bir duzeni oluyor. Oyle saat8nde uyuyan kalkan yiyen icen aglamayan surekli gülücük sacan bir bebk gorulmedi daha