Vctry17 Kızlar 35 gün önce normal doğum yaptım iç dış baya bı dikişim vardı dış dikişler düştü normale döndü ama iç dikişler tutmaz tekrar dikilir diye çok korkuyorum Perşembe kontrol varda tutmamış olsaydı bı belirti verir miydi ve doktor nasıl kontrol edecek iç dikişi spekulum ile mı
Deletedmom277 Vctry17 hayır spekulum ile kontrol etmiyor. Öncekle böyle güzel bi derin nefes al. Normal doğumun sonrasında yaşanılan psikolojiyi o kadar iyi biliyorum ki yazdıklarında endişe korku heyecan gördüm. İç dikişlerinde açılma olsaydı aşırı derecede ağrı hissederdin. Onlar tutmuştur merak etme genellikle dış dikişlerde açılma görünür. Senin tutmuş hepsi çok güzel. Kontrol için biraz endişelisin bende öyleydim. Ağlıyordum nasıl gidicem yok gidemem diye ama korkulacak bir şey olmuyor. İçinizi ferah tutun 🌸
NekwaSultan Vctry17 yok canim o nereden çıktı 2 dogum yaptım ilk haftada anlaşılıyor zaten öyle birsey olsa seninkilerde coktan iylesmistir rahat ol 😉 Zaten dr sadece bakae oraya bu kdr gunn sonra ne yapacak bir de doğum kontorl hakkinda bilgi verir
Sibel_33 Vctry17 bn pazar günü gittim baktırmaya 4 günlüktük çatala çıktım baktı snra pansuman beziyle vajinaya soktu hafif snrada ultrasondan baktı rahimime
Vctry17 Deletedmom277 ya ne güzel yazmışsınızz 🙏🏻 gerçekten ferahladım çok çok teşekkür ederim ❤️ hayırlısı ile geçer gider inşallah 🙏
Aysun__91 Merhaba Doğum yapalı 2 Ay oldu ve aynı durum benimde başıma geldi çok fazla iç ve dış dikişim vardı ve iç dikişlerim kaynamamıştı.Tekrardan dikiş atılma durumu olabilir dedi doktorum ve şükürler olsun gerek kalmadı.kırkımın çıkmasıyla dikişlerimde düşmeye başladı ve şu an hiç bir problem yok.