Alyaipekkk Sevgili anneler bebeğim yarın 2 aylık oluyor genelde 5 dk emip bırakıyor uyuyakalıyor . Sütümde öyle çok değil bebek 5 dk da doyar mı Aç mu kalıyor anlayamıyorum. Fikrinize ihtiyacım var .
sademinannesi Alyaipekkk benim kızım doğduğu günden beri 5 dk emer çok fazla emmez ona rağmen her ay 1 kg üstünde kilo aldı. Sizde çişli bez sayısını falan takip edin doymasa uyumaz zaten içinizi rahat tutun
Babyisot Alyaipekkk Ayni şeyi bende yaşıyorum sürekli doymuyor gibi düşünüyorum bezleri cisli ama bilmiyorum
tugbahy6 Kızım 5 aylık oldu doğduğundan beri 5 dk emiyor kilosu çok iyi hızlı çok emiyor o yüzden doyuyor