Metecikmom Kızlar bebeğinize atopik dermatit için nemlendirici olarak bioderma atoderm serisinin hangisini kullandınız kullanan olduysa
ikicocukannesi__ Metecikmom ben kızım için kullanıyorum atoderm Creme yazıyor üstünde sadece trendyoldan alıyorum 50/60 civarı fiyatı cildi çok kuru ve çok fazla kaşıntısı oluyordu doktor önerisiyle aldık çok şükür kaşıntı kızarıklık geçti
Mmomm Metecikmom bende bioderma atoderm kullanıyorum oğlum için çok çok memnunum. yüzüne de kullanıyorum ben kızarıklık döküntü olduğu zaman onun haricinde mustela cold stick ile nemlendiriyorum yüzünü
Toprakaren Metecikmom canm eczande çalışıyorum güzellik uzmanımız var bu konuda çok hakim istersen bu tarz konular için istagramda danışabilirsin adı ise uzman_karlik_estetic
ikicocukannesi__ Metecikmom hergün değil banyodan banyoya kullanıyorum bazen kaşıntı olursada sürüyorum banyoyu beklemeden