Bedsssss ben varım daha 1 aylık olmadan paylaşmıştım ,uzaktan çekmiştik ve emoji koydum . Yoğun bakımdan çıktığı akşam ablası ve abisi hoşgeldin partisi yapmıştı , güzel bı anıydı,paylaşmak istedim . Sende istiyorsan paylaş ,kimin ne dediğini boşver .banada resim paylaştım o gün hiç durmadı diyenler saçma geliyor, onlarada paylasmak yada emoji koymak saçma geliyor 😁 yapacak bişey yok . Herkes istediği gibi yaşasın ,😍