Elifxx12 su takviyesi diye bişey yok ilk defa sizden duyuyorum bunu bir yanlış anlaşılma olsa gerek. Bebek karında susuzda yaşıyor. Tabi bunun riskleride var çünkü annede bebekte enfeksiyona açık hale geliyor. Benim 9 gün dayandı. Her gün kan alarak enfeksiyon oldu mu diye kontrol ediyorlar. 9. Gün sancılarım başladı doğuma almak zorunda kaldılar. Her gün, bir gün daha geçsin diye dua ederken 9 gün dayanabildik.2 ay bebeğim küvezde kaldı. Onda ve bende enfeksiyon oldu. Bende 1 ay hastanede yattım bu yüzden. Çok zor süreçler ama geçiyor çok şükür. Şimdi bebeğim 2 yaşına girecek… ikimizde çok iyiyiz şükürler olsun ki🙏🏼😊