Merhaba hanımlar. 22 günlük anneyim. Bebeğimi emzirdikten sonra göğsüm yanıyor gibi oluyor yani tarif edemiyorum bazen kaşınıyor uçları ağrıyor. Bazen emdikten sonra göğsümün ucu kızarıyor. Doğumdan sonra sıkıntı yaşamadım gümüş kapak kullandım daha sonra başladı bu. Ve çok şükür sütüm çok güzel geliyor ve hatta akıyor yani. Doktora gitmeme gerek var mı yoksa normal mi kimisi normal diyor ama internette enfeksiyon olabilir diyor. Bilgisi olan var mı lütfen hanımlar