Badelikom1 ayy Allah beterinden korusun ama çok zor bu düzleşme bende var doktor bana bu durum ilerlemez öldürmez ama süründürür demişti gerçekten süründürüyor boynum kopmuş gibi sırtım ortadan yarılmış gibi ağrı hissediyorum bazen. İlaç vs fayda etmiyir egzersizler var onlar biraz rahatlatıyor ama kol çantası vs hafif şeyler taşıyın bir telefon bir cüzdan başka ağırlık koyamam ben mesela ev işi yapmak da sıkıntı herşeyi bir günde yapamam bir kaç güne bölerim bu şekilde dikkat ederek etkisini azaltmaya çalışıyorum