Seydacy Toprakaleyyy sanmıyorum olacağını yan etki bizde ateş huzursuzluk ağrı vs yapıyor biraz zorlu geçiyor 🤕
Muhasebeciana Seydacy ikisinide yaptirdik ikiside yapilmasi gereken asilar nimenrix A serisi Bexero B tipi hatta youtube da dr osman gonulal var menenjit asilarini anlatiyor dinlerseniz eger neden yapilmasi gerektigini anlarsiniz cok guzel acikliyor
Kayram64 Seydacy biz yaptırdık canım bexero (3dozluk) 5.-7.-13. Aylarda… ikisini yaptırdık şu an 8 aylık üçüncü doz var sırada sonrasında da nimenrix (tek doz) oda yaşından sonra..
kenankaan Oykuaygun şöyle diyim nimerix hafif, bexero illa ki ateş yapıyor. Bir de bacakta ağrı oluyor yürüyorsa, oğlum yürümediği için bacağını çok etkilemedi ama 1 gün ateşi ara ara çıkar gibi oldu ateş düşürücü verdim düştü. O kadar endişe etmeyin
Minikminik1420 Seydacy doktorlar ıkısnı de önerıyır ben 3. Ve 5. Aylarda 2 doz nımenrıx yaptırdım. Bexero yaptırmadım suan 13 aylık
Taelif Seydacy Merhabalar. Ikiside menenjitin farklı türlerini içeren özel aşılar. Bizim doktorumuz şiddetle tavsiye ediyor. Ogluma yaptırdım hepsini şimdi de kızıma yaptırıyorum. Biraz pahalı ama menenjit gibi ciddi bi hastalığın karşısında düşünmeden verilmesi gereken bi para. Doktorunuz bebeğiniz ayına göre dozları ve zamanlarını ayarlayacaktir. Yas büyüdükçe doz miktarı azaliyordu sanırım. Ben küçükken başladığım için 3 doz şeklinde yapıldı ikisi de. İmkanınız varsa en kısa sürede yaptırın derim.
kenankaan Oykuaygun 1 yaş sonrası nimerix tek doz, bexero 2 doz en son 1 sene onara bir dozu daha var pekiştirme dozu, ama bir yaş öncesi nimerix 2 bexero 3 doz diye biliyorum, yanlışsa diğer arkadaşlar düzeltsin
laliko35 Seydacy +rota virüs aşısı da yaptırdık nimenrix ve bexsero 2 çeşit menenjit aşıları , rota virüs aşısı var bi de nimenrix 3 doz 2.ay 4.ay ve 13.ay bexsero 3 doz 3.ay 5.ay ve 15.ay rota virüs 2 doz 3.ve 5.ay