Gzmmm Bebeğim 8ay 2 günlük ¾ Gündür Çok Huzursuz Sürekli ağlıyor Gündüz Uyumuyor Sabahları Ağlayarak Uyanıyor Kolik Bir bebekti Düzelmişti Şimdi Tekrar Böyle oldu Nedendir Acaba Bilen Yaşayan Var mı Geçici mi Bende çok Yıpranıyorum 😔😔😔
sarikedicigim07 Gzmmm Benim de kızım 8 ay 7 günlük bu ayda sanırım bu şekilde oluyorlar çünkü çok mız mız bu aralar ve benim kızım da kolik bebekti ama merak etme geçer inşallah sadece sabır gerekiyor bu süreçte 🤦🥴💐
Gzmmm sarikedicigim07 İnşallah Kolik olduğu zamanlar Çok Uğraştım şimdi tam Bitit derken yeniden başladık çok zor 😞
sarikedicigim07 Gzmmm Yok yok o bitti mi geri geleni hiç bilmiyorum öyle düşünme sen buda bir süreç ve geçecek Allah’ın izniyle canım