Bizim de öyleydi ben saç kurutma makinesi açıyordum, sakinleşip içmeye devam ediyordu.. kapatınca delice ağlıyordu açlıktan. O yüzden emzirmeye başlamadan makineyi açıyordum ve kesinlikle emzirme yönteminizi değiştirin. Yatarak emzirebilirsiniz ben, çanta pozisyonunda emziriyordum, sürekli yeni pozisyon deneyin. Ben de alışana kadar çok zorlandım. Biraz biberonla başlayıp binkac yudumdan sonra biberonu çekip memeye geri koyun. Önce kısa bir tokluk sonra meme. Çok aç olunca da emmiyorlar. Ben de bu süreçte çok zorlanmistim, her gun ağlıyordum. Memeden kesmeyi bile düşündüm. Ama öyle böyle bin türlü yöntemle emzirmeye devam ettim. 6 aylık olduk hala anne sütüne devam🙏