Minikkussss bir kere resimlimagnet sitesinden sipwris verdim ama hiç memnun kalmadım çünkü kuse kağıda basım yapılıyor ben fujifilm kağıdı istiyorum ondan sonra hızlı foto baski sitesinden sipariw verdim istediğim gibi çok memnunum artık hep ondan siparis veriyorum çok pahalı da değil tanesi 1 tl filan