Ben batikonu sulandırdım ve her tuvalette onla temizledim. Gazlı bezle silebilirsiniz ama ben direkt yıkıyordum. 25. günde tamamen geçmişti dikişlerim. Başlarda biraz ağrı oluyor iyileşirken kaşınıyor ama batikon çok rahatlatıyor. Ve geçende 40 kontrolüne gittim doktor dikişlerim çok iyi iyileşmiş hiç dikiş atılmamış gibi dedi. Ben bu iyileşmeyi biraz batikona bağlıyorum.