dml2703 Kızlar komşum dün gelini ve küçük torunlarıyla korona testi yapmış pozitif çıkmış hepsi bzi de 6 aylık bebeğimle önceki gün ordaydik baya dip dibe bildiğiniz üstelik bir de hamileyim bize de bulaşmış mıdır ?
Ygtakn dml2703 ay cok üzüldüm inşallah bulaşmamıştır 😢🥺 kardeşim de korona ve kaynanası kapıdan yemek vermiş o şekilde 5 dk da durmuş bulaşmış
dml2703 Ygtakn bizim yemek verenimiz bile yok ya İstanbul’da oturuyoruz sadece o komşumuz var onlar da korona olunca ya biz de olursak mecbur kendim yapicam
Asilahmet dml2703 ben pazartesi hastaneye gittim perşembe günü tam grip gibi yataklık derecesinde oldum belirti vermesi 3-4 günü bulabiliyor
GoGirl dml2703 bulasmis olabilir tabi iste bu yuzden sosyal mesafe maske dikkat edin diyorlar insalla degilsinizdir bir de hamileymissimiz
minikbaykus dml2703 Grip şeklinde atlattım canım. Hapsuruk eklem ağrısı baş ağrısı 37.8 ateş o da ilk gün oldu.