Kızlar 2 buçuk aylık olduk bugün iki kolundan tutuyorum kalkmaya çalışıyr ama kafasını kaldıramıyor yüz üstü yatırdığımda azcık kaldrıuor sonra debeleniyor hiç sevmiyor yüz üstü yatmayı elini yeni yeni ağzına götürmeye başladı ama tiksiniyor elinden hiç dönmeye çalışmadır filan yok normalmi acaba bize gülüyor auu diyor gözüyle takip ediyor ama sese dönmüyor sizinkiler nasıl yada nasıldı bide eli hep yumruk şeklinde açmıyor fazla