Kızlar bebegim 3 günde bir yada 2 günde bir kakasını yapıyor. Gerçekten uyurken bile ıkınıyor sütüm kesildi mama veriyorum aptamil doktor bigaia verdi biberon içine 5 damla damlatıyorum. Zeytinyağ bi kere denedik ilk kakasını öyle yaptı sürekli zeytinyağ koymak istemiyorum önerileriniz nedir?