Anneler merhaba, kızım 8 aylık bugün bexsero 2. Dozu oldu. Evimizin altı boş olduğu için yerler çok soğuk bu sebepten takımının altına kilotlu çorap giydiriyordum. Bexsero çok ateş yaptığı için ateşe sebebiyet vermesin diye kilotlu çorabı çıkardım. Şuan üzerinde sadece kısa kollu zıbın ve uzun kollu alt üst takım pijaması bide ince çorap var ayağında. İyi mi yaptım bilmiyorum sürekli yerde yuvarlanmak istiyor tutamıyorum bu seferde ayakları bacakları buz gibi oldu ne yapmalıyım böyle mi kalsın yoksa tekrar giydireyim mi yardımcı olur musunuz 🌸