Kızım 5 aylık olacak bir kaç gün sonra. Merak ettiğim konu bebeklerde ilk 6 ayda bir şey görüş alanında değilse onu yok zannederler mesela anne odadan çıkınca yok olduğunu düşünüp ağlayabiliyorlar. Ama benim bebeğim hiç benim arkamdan ağlamaz. Bu normal mi yoksa bebeğim annesine bağlı değil mi güvenli bağlanma yok mu aramızda😔