Ben kullanıyorum 1.5 ay oldu gayet güzel severek içiyor. Her şeyin içinde muhakkak birşey var durumum olsa tabi gider en iyisini almaya çalışırım ama şunun şurasında 1 2 ay kalmış ek gıda vermeme mecbur veriyorum. Sağlıklı sağlıksız araştırma yapmadım bir kere deneme amaclı aldım bebelac kullanıyordum kizim severek içmedi ama bunu severek iciy9r hepsini bitiriyor biberondaki. Bence bu çok daha önemli benim için.