Evet normal göz doktorundan randevu alıyorsunuz ben bugün götürdüm kızımı 2 aylık olunca kontrole gidiyorsunuz. 10 ar dk arayla göz damlası damlatıyorlar gözüne yarım saat bekliyorsunuz daha sonra doktor gözünü kontrol ediyo bi ışıkla doğumdan kaynaklı katarakt var mı diye. Doktor bana bir saat emzirmiyosun ateşi çıkabilir sık sık kontrol et dedi. Size de geçmiş olsun