Kizlar merhaba oglum 3 yasina yeni girdi. 3 ay once tuvalet egitimi verdim, cok erken ogrendi herhangi bir sorunumuz yoktu.ama yaklasik 10 gundur her gun istisnasiz cis kaciriyor, soylemiyor bilerek altina yapiyor. Bunun sebebi ne olabilir? Yeni eve tasindik onunla alakali olabilir mi? Basina gelen var mi? Ne yapmaliyim nasil davranmaliyim cok uzuluyorum