Elal-123 15.5 aylık oğlum var 1 haftadır yemeği ağzında bekletiyor 2 saatte yiyoruz dedim sulu şeyler vereyim çorba falan kahvaltıda yumurta muz vs ezip veriyorum süt bebe bisküvisi karıştırıp bu sefer sıvı şeyleride ağzında tutmaya başladı midesini de bulandırdığı oluyor domatesi çok sever onu bile 2 saatte yer oldu bi şimdi tarhana çorbası verdim güzel içti maşallah ama bu aralar yemek sıkıntımız var birde ilk dişimiz yeni çıktı bizim onun etkisi varmı bilmiyorum 🤦