efsun0_0 oğlum 15.5 aylık banyo sonrası nemlendirici kremi var 4. Ayında egzama çıkmıştı tabi geçti şimdi o zamandan beri çok memnun kaldığım nemlendirici kremi var onu sürüyorum cildine bu kadar yaptığım başka bişey yok bebek yağı falan kullanmıyorum gözenekleri tıkıyor diye nemlendirmek yetiyor 🌸