Hilaleken9 Merhabalar hanımlar kızım ve bebeğim öksürüyor fitospan şurup var evde 1 er çay kaşığı versem olrmu acaba doktor bı ara hastalandığında vermıstıde
Deletedmom4440 Hilaleken9 2 yaşına girecek benimki eczacı prospan yerine fitospan vermişti eşdeger demişti ama verdikten sonra cocuk ishal oldu kesince bıraktı 🤦♀️
Hilaleken9 Deletedmom4440 bılmıyorm ben o zaman kullandım yaramstı suan kullanıp kullanmama konusunda kararsızım