Senem1234 3ay 10.gunlerde başladı, 22. Gündeyiz acaba 4.ay bitene kadar mı sürecek 😅 gündüz hep memede uyuyordu zaten benim minnoş kucağımdan koyunca uyaniyordu saatlerce kucakt uyutuyordum bu aynı devam ama uyanınca bari az beşiğinde yatıyordu smdi sadece kucakta duruyor, akşamları 4ten 8e kdr uyuyamayip yorulup ağlıyor veya mizmizlaniyor🤭 nörolojik beyin gelişimlerinin yolunda olduğunu gösteriyor bu belirtiler sonsuz şükürler olsun elbette ki ama keşke hamilelik öncesi biraz kol ve bel kaslarımi guclendirseymisim 😂