Nkgenc Arkadaşlar merhaba önce kızım sonrada oğlum covid ama ateş ara kusma boğaz da hirilti var özel hastane kabul etmiyor çocuk covid hastanesi bir şey yapamayız calpol kullanıp 3 günde tekrar tahlil denilmiş çalıyorum rapor için filyasyon ekibi açmıyor ne yapmalıyım çıldırtmak üzereyim 😪
serebro Nkgenc bağlı olduğunuz asm’yi arayın isyeri için rapor alacaksanız, telefondan hallediyorlar geçmiş olsun
Aliveannesiiii Nkgenc canım sakin ol öncelikle benim de oğlum 10aylıkken geçirdi, inan bebek ve çocuklar bu konuda çok çok güçlü. Bende sadece calpol kullandım 3gün boyunca. Başka hiçbirşeye gerek yok. Tabii iştahsızlık halsizlik oldu oğlumla öksürükte bir süre devam etti. Ama ciğer filmi vs hepsine baktırdık. Öyle geçti gitti çok şükür. Ama öncelikle sen sakin ol ki bebeklerin de iyice huzursuz olmasın. Çok geçmiş olsun🙏🏻
izmirliannee Nkgenc geçmiş olsun benim arkadaşımın 3 yaşındaki çocuğu dolven kullandı sadece , zor biliyorum ama geçecek sakin kalmaya çalışın ıhlamur filan içirin , ortami surekli nemlendirin , tencereye vicks ve su koyup kaynatin mesela
Nkgenc Aliveannesiiii çok teşekkür ederim ama sürekli ağlıyor saniye durmuyor kanda ki covid değeri çok yüksek 😪
PembeNar Bizde ailecek yeni atlattık. Hangi ildesiniz bize bir tek birinci hastanesi baktı çocukları götürdük
Nkgenc izmirliannee teşekkür ederim dolven bize iyi geldi özel Drmuz vitamim ismi gönderdi o çok fayda etti