Tttttt ben takı yapıyorum eğer yeteneğin varsa. Sadece çevreme satıyorum fena para kalmıyo. Kendim tasarlıyorum ama. Yengem kanaviçe masa örtüsü yapıyo en az 250 tlye satıyo çok güzel oluyo gerçekten. Ayrıca mantı, profiterol, içli köfte , sarma vs de yapıp satıyo. Şimdi bi kaç cafe ve şarküteriyle anlaştı mutfak masrafını çıkarıyo en azından. Fikir olsun diye söylüyorum:)