Merhaba hanımlar, öncelikle ilk çocuğum acemi anneyim 😂 kızım 35 haftalık 42 cm 2500 gram doğdu bugün tam 4 ay 1 günlük sağlık ocağında aşısı vardı götürdük tabi boy kilo da bakıldı. Şuan 63 cm 5700 gram. Doğduğundan beri etrafımda özellikle koca tarafından hep ‘AA biz hiç böyle küçük bebek görmedik, çok zayıf, cılız, bu nasıl büyüyecek’ gibi söylemler aldım hala da kaynanam ‘bu çocuk gelişmiyor sütün ona gelmiyor benim sütüm öyle çoktu önüne kase koyardım duramazdı 4 ay oldu ama hala 2 aylık gibi benim çocuklarım hep 4 kilo doğdu en zayıfı 3 buçuk kiloydu’ falan diyor çok sinir bozucu neyse normalde takmazdım hep her çocuk bir değil falan derdim ama acaba öylemi gerçekten diye düşünmeden edemiyorum benim için sağlıklı mı o önemli tabi ki. Bu arada anne sütü alıyor ama ek olarak günde en fazla 2 kere 3 olmamıştır sadece 60 ml mama veriyorum bazen hiç vermiyorum. Gelişimi sizce nasıl?