Bende çok korkmuştum kötü kokuyor diye . Gazın kokması tek başına anlam ifade etmez demişti doktorumuz. Kaka yapmaması da normal anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal diyorlar ben 8. Günü gördüm. Yarım çay kaşığı zeytinyağı vermiştim bazılarına göre verilmeli bazılarına göre verilmemeli ben vermiştim 🙈☺️