Hazalim23_ ben vermemeni tavsiye ederim sütün azalıyorsa eğer mama ver ama erken yaşta ek gıda bagırsak florasını bozuyor bebeklerde kronik kabızlıga seneb oluyor başıma geldi kızımda 4 aylık başladık şuan 4 yaşında ve sürekli kabız çok çekıyoruz o hatayı daha asla yapmam cahilliğme denk gelmiş şuan oğlum 3,5 aylık en az 5,5 aylık olana kadar başlamayı düşünmüyorum asla