20 aylik oglum dan zor frsat buluyorum buraya bakmaya gun icinde yoruluyorum kreş oyun evine getir götür gel bide kucak istiyor yürüyor yürümek istemiyor şaştım kaldim yol basindan evw kadar cocuk arabayi götürdüm bikac kere oda zahmet asansör yok eski bina eve getir çıkar kucakta cok yordu. Sabirsiz olup beklemiyor oglum bekle çıkıyoruz tamam diyorum szde boyle mi enerjileri çok 😜😂☹ bel fıtığı olmaktan korkuyorum çünkü hep benle sabah aksam es gec geliyor bu düzen istekleri ne kadar sürer kii