8 bucuk aylık kızım diş ve hastalık dönemleri hariç gün boyu huzurlu sayılacak bir bebek. Oyun oynarız uyuruz yemek yeriz arada mız mızlanır ama kısa sürer ama akşam üzeri 2. Uykusundan kalktıktan 1 saat kadar sonra çok huysuz hiç bir şekilde durduramıyoruz sanki ev dar geliyor oturmuyor oynamıyor yatmıyor yürütecinde mama sandalyesinde kucakta hiç bir yerde mutlu olmuyor mama yemek hiç birini kabul etmiyor sürekli kendini sıkma sesleri mız mız vs... uyku saatini zor getiriyoruz her gece aynı. Artık akşam üzeri olmasa diyorum korka korka saate bakıyorum. Bunun sebebi ne olabilir kızlar??