tugayefe_20 Kızlar herkese merhaba. Haftaya eşimin doğum günü ve ben ona süpriz yapmak istiyorum. 15 aylık oğlum var. Lütfen fikirlerinizi benimle paylaşır mısın😍 çok teşekkür ederim şimdiden❤️❤️
elifineylulu tugayefe_20 Ciceksepetinde çok güzel bir tablo var istersen link atabilirim canım bakmak istersen
Balkizlarim tugayefe_20 Masa hazırlayabilirsiniz değişik değişik şekilde ❣️🙈 benim en çok yaptığım şey 🎈🎈
fatma_erva tugayefe_20 Benim eşiminde 7 gün sonra bende düşüncelerdeyim bana da fikir olsun bari şurda bekleyeyim🥰🥰🙋♀️
Bilmukabele Valla ben kocamın doğum gününü üç bebeyle hatırlayıp “kutlu olsun” diye mesaj atarsam , öpsün de başına koysun 😜
Deletedmom5284 Benimkide kasımda hiç evde kutlamamıştık bebeğimi bırakabilirsem anneme güzel bir restoranda yer ayırtmak istiyorum ama nasip 😐
elifineylulu tugayefe_20 https://www.ciceksepeti.com/babalar-gunune-ozel-4-fotografli-ahsap-tablo-kcm57046508 Ben doğum gününde almıştım eşime kızımla resimlerini çok sevmisti komodinde baş ucunda duruyor