Berna4161 joie serina 2-in-1 aldim bir hevesle ama pandemi doneminde kayinvalidemde kalmaya gittim dogumdan sonra hic kullanamadim kendi aldigimi :( Kutuyu keske atmasaydim iade ederdim 😅 gorumcemde ayni model vardi benimli dogdugunda onun 10 aylik kizina kucuk gelmeye basladi onunkini kullandim ve asiri rahat. Titresimi gaza iyi geliyor, muzikleri var. Salanmasi vs. Bebegi rahatlatiyor ve durmadan kucakta tutmaktan kurtariyor 😂 dus alirken bile buyuk rahatlatik. Bebek kalsin icinde guvenli yerde sen git dusunu al. Icinde uyumak bile mumkun 😊