Sevgili anneler bebeğim 3 aylik ve hala tam kavrayamiyor. Göğüs uclarim cok yara bazen kanıyor emzirmek eziyet oluyor artik dayanamıyorum. Butun emzirme pozisyonlarını denedik bütün herseyi yaptim ama yinede tutamıyor tam anlamiyla oyle olunca hem maximum sut alamıyor hemde gogsumu yara yapiyor yardim edin lutfen nasil tutturucam göğsümü